Fredag!

Wihoo, äntligen fredag!
Jag fick sluta en timme tidigare idag. Eftersom det enda vi gör på geografin just nu är att plugga till provet som är nästa fredag, och det tyckte jag att det kan jag lika gärna göra hemma så behövde jag inte vänta så länge på bussen sen, så jag fick åka hem :)
Så när älskling kom hem så blev det lite tvtittande, sen äta mat, som Sile hade gjort åt oss. En kycklinggryta, muuums :D så nu sitter jag här i min ensamhet, Sile jobbar, pappa är i en stuga och Alexander drog in till stan. Men jag har tur, för om några timmar får jag fint sällskap av Madde och Linda, vi ska ju titta på film :)

Såhär ser min hand ut just nu. Fick ett litet sår mitt i handen, och nu råkade jag göra såatt det började blöda. Och det var lixom inte lite, utan det typ rann..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0