Varmt och trött

Är helt slut i kroppen, funderar på om jag ska gå och ta en svalkande dusch och sen lägga mig. Får man göra så? Svar JA! Det har varit jättevarmt heeela dagen, och ännu varmare inne i receptionen på jobbet, cirkus +30 grader varmt där inne. Det är jättekul att jobba i sån värme..!
Imorron är det min sista dag, snyft :( men jag åker till Göteborg imorron oxå, wihoooo! :D
På fredag blir det Iron Maiden, och på lördag blir det liseberg!
Idag badade jag för första gången den här sommaren, iiiskallt var det, haha. Menmen, det är väl nu det verkligen är sommar antar jag.
Nu börjar det en film jag vill se, så jag får nog gå och duscha efter den istället.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0