Va, vadå?

Min älskade har åkt hem :( för tillfället är det bara jag och hunden hemma, alla andra är och kollar när Rolf spelar fotboll. Har nyss gjort fint i köket, gett hunden mat som han blev jätteglad ut, det var blandannat hamburgare, strips och korv. Några strips blev lämnade på mattan, hmm. Det var meningen att jag och bästaste Emilia skulle sola nu på kvällskvisten, men icke då. Mina lår har fått främmande besök, av utslag. Vet inte vart dom kom ifrån, det enda jag vet är att det kliades i natt som bara den. Det ser ut som att jag har lekt emo..
Men nu låter det som att hunden vill ut, så då är det bara till att resa på rumpan och gå ut!
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0