Jomen sådär


Såhär känner jag mig just nu, sov hela två timmar i natt. Somnade halv fem och klockan halv sju ringde väckarklockan, så från elva till halv fem låg jag och vred och vände på mig, vet inte varför jag inte kunde somna. Så just nu är jag ganska slut i huvudet.
Kom typ nyss hem från golfen, har bränt mig på tungan dessutom så det gör lite halvont sådär. Jag vill gå och ta en powernap, men egentligen borde jag gå till Benny och klippa hans gräs (har sagt att jag ska göra det) men vet inte om det kanske får vänta tills imorron eller iaf senare ikväll. För just nu vill jag sätta mig i soffan och sooova.
Som sagt, soffan nästa!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0