Jäkla klant

Jag glömt bort att stänga av mitt 05.40 larm.. Och jag tittade inte ordentligt på klockan innan jag klev upp, så jag började ju göra mig i ordning, har klätt på mig och fixat i soffan. Är egentligen rätt trött men vill inte försöka somna om nu, för då är jag rädd att jag inte kommer orkar upp sen igen. Hade tänkt att kliva upp iaf 06.30 idag, (he-he, kommer alltid kliva upp en timme förmycket) för jag tänkte gå till skolan 08.30. Menmen, jag får väl slösitta vid datorn då, säkert tills det kommer bli bråttom typ..
Igår så var jag och la familia och fikade på Tages, för Malin har fått nytt jobb :D wihoo! Och efter vår avslutning idag på skolan så ska jag träffa min sjuksköterska, för jag har fått (eller vi tror att det är det) ett insektsbett på armen, som har svullnat upp (fast jag tror att det har gått ner lite nu) och gör ont, så jag vill kolla det innan jag åker till stugan så det inte är något som blir värre.
Simon kliver upp om ungefär 25 minuter, så då får jag lite sällskap, wihoo. Kan ju inte direkt räkna med sällskap från min kära systeryster..
Haha, nu kommer min trötthet, kunde inte sova så bra i natt, vaknade en miljon gånger tror jag :s
Men nu ska jag.. Göra nåt annat..
Över and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0