OH MY GOD!

Maiden var helt underbart, jag ryser bara jag tänker på det♥
Kom hem för en liten stund sen, efter en 12 timmars bilresa hem från Göteborg. Fredags så var vi ju nere på stan och sen på konserten (!!) och igår var jag, Alexander, Dennis, Leo och Viktor på liseberg. Jag åkte ju inte direkt så mycket, är ju så jäkla höjdrädd så jag tar mig ju inte upp i nå berg-och dalbanor.. Och idag har dagen bara bestått av bilåkning.. Och juste, jag var för lat föratt fota lägenheten, så.. ;) lägger nog upp någon video från Maiden sen, så får ni se hur underbart det var!
Just nu sitter vi i soffan, pappa och jag sitter och halvtittar på The Big 4 som går på SVTPlay, det enda jag vill se därifrån är ju Metallica.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0