Fattigare och skogen

Igår regnade det heeeela dagen, så det blev en innedag för mig och mamma. Fast lite senare in på eftermiddagen så for vi med Ove och Maj på bilbingo! Fast alla vi blev bara fattigare..
Idag däremot har det varit betydligt finare väder, så jag och mamma for till skogen föratt leta bär! På första stället hittade vi SMULTRON!! Wihooo, så gott! Sen på andra stället hittade vi det vi egentligen letade efter: hjortron. Sen när vi kom hem tog vi tag i lägenheten, (eller vi håller fortfarande på) jag har gjort fin i köket, städat min garderob och nu håller jag på med hallen. Så jag borde gå och fortsätta nu..
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0