Värdelöst

Okej, jag klev upp 05.40 i onödan, på riktigt! Jag skulle ha nk-redovisning klockan nio, var på skolan tio i åtta. Tio i nio kommer min nk-lärare och säger att han har fått influensan och redovisningarna är inställda. Hade ingen spansk idag heller och man behövde inte gå på samhällen.. WHAT?! Har suttit i Malins lägenhet hela dagen, jag åkte inte hem föratt jag visste inte om man behövde gå på samhällen eller inte, utan det fick jag reda på typ en timme innan den skulle börja så då kändes det onödigt att åka hem. Menmen, har fått lite sällskap av Alexander, vi har köpt en julklapp åt Joel och jag fick med mig en tröja hem, för en hunka! Visar den kanske när jag kommer hem, om jag orkar..
Men nu ska jag börja packa ihop mina saker inför dansen, hörs!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0