Love is like a circle

Igår så rensade jag (eller jag fick lite hjälp av Alexander oxå) ogräs hos farbror och så skulle Alexander fixa med sin bil. Efter en stund så inser Alexander att det är nå mer som hade kajkat, och föratt ha någon bil nu till veckan så var han tvungen att åka hem. Så vi fick ta pappas buss dit, men så skulle vi upp till Maxi föratt ha något gott på vägen, BIG MISTAKE.. Bussen har ett eget litet liv, den vägrar starta när den är varm. Ibland behöver man bara vänta i några minuter, ibland upp till en timme. Vi satt på Maxis parkering i 1,5 timme. Jippie, vad irriterad vi blev. Och när vi väl fick igång bilen så insåg vi att klockan var lite förmycket, för vi skulle fira Anders som fyller år idag, GRATTIS!♥ Så vi drog till Sörbygden efter bion som vi var på igår oxå, (Bridesmaids, en helt okej film) vi kom hem dit vid 01. Så idag har mest bestått av bilar osv. Wihoo, säger hon som är jätteintresserad..
Har nästan nyss pussat hejdå till älskling :( blää, får dessutom inte träffa honom förrän om två veckor ungefär.. För imorron åker jag och mamma till Sälen, hon ska på nå möte (tis-ons) och sen far vi till Sandra och Dan, där vi blir tills på söndag tror jag, för vi ska nog ha med oss Tindra och Nike hem. Datorn följer med, men vi får väl se om jag kommer åt nå internet. Om inte, ja, då blir det en ganska tom blogg.
Hörrni, på fredag fyller jag år ;) he-he.
Men nu ska jag sätta mig i soffan hos mamma.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0