Hello Kitty-plåster, tack

Kom nästan precis från en varm och härlig dusch. Fast en sak är säker: jag tänker aldrig mer duscha utan plåster på fingrarna, inte så länge jag har mina sår kvar iaf! För fy bubblan vad ont det gjorde att få schampoo/balsam/tvål där..
Men iaf, jag och mamma skulle åka och köpa den "2%-iga" hydrokortisonsalvan idag, men fick höra att den måste man ha recept till.. Aha, tänkte jag och mamma, vi går väl och bokar en tid då. Men dom är så strulig på HC i Krokom, så det blev bestämt att mellan 08-09 imorronbitti ska en doktor ringa till oss, så får vi väl se vad vi kommer fram till. För en till sak som är säker: jag vill inte gå runt med dessa sår/eksem längre!
Efter besöket hos HC for vi till mormor och morfar, vi åt även middag där med Ove och Maj. Sen kom Anders & Hanna med respektive dit, och Joel, den busen.
Har precis smörjt in mina händer och satt dit tre stora Hello Kitty-plåster (det enda vi hade) på mina fingrar, bara så jag inte ska klia sönder ännu mer i natt.
Men nu ska jag sätta mig i soffan hos mamma och Pixel.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0