This is what I'm wearing


Såhär såg jag ut idag'rå. Ganska enkelt.

Kom hem för en liten stund sen, fick ju sluta efter jag hade skrivit klart novellen, så då hann jag med halv fyra bussen, lyx!
Det är bara jag hemma här, och så kommer det vara en stund framöver. Mamma kommer bli sen hem :( så jag ska börja plugga snart, sen göra mig någon middag. Om jag har tur så kommer Alexander hit och pussar på mig innan han och Dennis åker hem till Alexander. I helgen ska jag nog bara chilla lixom, vara med Miliz :) sen på måndag åker jag och Alexander till stugan igen, mys.
Men nu ska jag typ gå och plugga lite.
Over and out, peace! //Idaa

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0