Trött

Ja, jag är sådär galet trött igen.. Menmen, min första lektion idag var svenska, där vi först kollade på nån konstig film. Sen blev vi tilldelade nånting ur antiken (det är vad vi håller på att jobba med) som vi ska göra nåt med imorron, vi ska typ göra våran egna uppfattning om det typ.. Och min grupp fick den svåraste..! Tack för den, närå. Men iaf, när vi hade läst klart texten som vi inte fattade nånting av så stod det några visdomsord från antiken, och en som fastande i mitt huvud var: Dagens barn är tyranner. De säger emot sina föräldrar, glufsar i sig magen och tyranniserar sina lärare. Det kanske stämmer..? Sen så hade vi geografi, där vi fick tillbaka vårat prov, jag fick 22 poäng. Om jag hade fått 23 poäng så hade jag fått VG.. Morr! Så jag funderar på om jag ska få ta det muntligt så jag kan få det där VGt.. När jag kom hem så blev det till att bada men mesig och jääädrigt skitig hund, inte mysigt. Jag kan ju berätta att badrummet inte såg så roligt ut.. Så just nu sitter jag här och hostar (tror att jag kommer få rethosta igen :s) och så väntar jag på att mamma ska komma hem. Sen så åker vi mest troligtvis på bio med Malin, mysigt :)


Såhär såg jag ut idag! Sorry för det kassa kvalitéen, men den är tagen med min mobil..


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0