Kurs

Idag så var jag iväg på kursen igen, alltså, elevskyddsombudskursen. Det handlade om att "stressa lagomt". Något för mig.. Och så fick jag ett litet läskigt wake-up call.. Dags att lugna ner sig lite..? Menmen, när jag kom hem var jag faktiskt duktig och gjorde lite matte. Men jag har ingen lust, fast jag borde..
Jag sitter och tänker på att jag har världens finaste älskling, världens finaste systrar, världens finaste familj, världens finaste vänner. Ja, allt. Tack föratt jag får ha just er!♥

Ni får dessutom en jädrigt bra låt, som är gjord av Johan Alander, även känd som Sober. Gosh vad han är bra!

Over and out, peace! // Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0