Joel!

Idag fyller sötaste Joel 1år, wihoo! Så jag ska dra bort till mormor&morfar lite senare idag. Och imorron blir det stugan med Alexander, pappa och Sile, myys hörrni!
Men nu borde jag läsa på tills "minglet" imorron. Det har med samhällen att göra, och den 1 december ska vi ha FN-rollspel. Alltså, vi har fått länder som vi ska "vara" och ta reda på vad de typ "lider" av och sen skriva en resolution om det. T.ex. jag och brudarna i min grupp har Australien, och vi har skrivit om klimatet, ja, ni kanske fattar? Så imorron ska vi "träffa" de andra länderna och påtryckningsgrupper. Så typ om man hittar något land som har en liknade resolution kan man skapa "pakter", alltså - "om ni röstar på oss så röstar vi på er". Lite svårt att förklara..
Men som sagt, nu ska jag plugga!

Over and out, peace! // Idaa


Joel, 1månad. Och nu är sötsaken 1år!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0