YEEEES!

Überglad Ida eller vadå? Är klar med so:n! Hade redovisning nu ikväll, hade gjort en planch så jag slapp stå och berätta en massa och blev nyss helt klar med inlämningsarbetet, utskrivet tillochmed, med en riktig framsida oxå! För engångsskull kan jag lämna in arbetet i tid.
På fredag sätts våra betyg.. Hörrni, vi går ut om en vecka! Jag kan inte fatta det, vi började ju nyss i nian och på nyheden. Och nu ska vi dra igen?
Jag tror att jag ska köra nån glädjedans nu! Det dåliga nu är att pappa och Sile har åkt till sthlm och Malin måste sova borta hos hunden, så det innebär att jag måste sova här hemma själv.. Läskigt ju :o jag lovar att det här huset spökar! Vid samma tid, VARJE kväll knackar det i väggen, och jag får alltid för mig att jag hör fotsteg..


Kommenterat av andra...
Postat av: Anonym

Men snela du kom häm till mäj å Malin. Her spökar inget med venliga helsningar Lex

2010-06-02 @ 21:41:14
Postat av: ida

Kom ju hem imorse, skrämde nog livet ur Malin ^o) FÖRLÅT!

2010-06-03 @ 14:58:10
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0