Sälen

I tordags förmiddag åkte jag, mamma, Tindra & Nike hit till Sälen. Lite senare kom Anders, Hanna & sötnöt-Joel hit :) Så igår åkte mamma, Tindra & Nike skidor, medan jag, Anders, Hanna & Joel kollade lite när dom åkte, sen så gick vi & fikade inne på Experium. När vi kom tillbaka hit till stugan så gjorde vi inte så mycket. Tittade på tv typ. & senare på kvällen kom Tomas & Elin hit.. Juste, jag kom på en till sak jag gjorde igår, jag vaggade Joel! (i mån om att försöka få honom att sova, vilket han tyckte var en dålig idé. Så då vare bara att plocka upp honom igen & gå omkring med honom.)
Haha, igår kväll fick jag & Nike nåt fnatt. Eller ja, Nike var väldigt underhållande ;)
Idag ska vi bada på, första gången för Joel. Vi får se vad han tycker om det, & ikväll blire väl nån afterski. & imorron far vi hem.
Själv är man ju "ledig" på måndag oxå, eller vi har hemstudiedag. Fast dom uppgifterna går fort att göra.

& nu är gymnasiumvalet gjort, första valet blev Samhälle-Internationell, andra blev Samhälle-Media/Text, & tredje blev Media. Får väl hoppas att det blir bra!


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0