ny vecka, nya möjligheter

Sådär ja, då var vi inne på 2010. Kommer bli ett bra år.. Tror jag, eller det känns som så. (y)
Nyår spenderades i stugan med pappa, Sile, Lars & Helen, mys med god mat.
& nu är det sista terminen i nian, oh herregud. Om mindre än en månad ska vi göra vårat första val. I första hand blire Samhäll text/bild för mig, i andra hand blire nog media & i tredje vet jag inte. Hantverk kanske?
Det är helt galet vad jag kommer sakna 9D, världens bästa klass! Många minnen med den klassen.
Äldsta syster har flyttat till Sthlm, till sin Dan. Men om vi har tur så kommer hon hem till helgen. & nu får ju vi dessutom en stark anledning till att åka dig (a) hehe. Så lätt kommer du inte slippa mig Sandra ;) näe, nu ska jag vara snäll. Jag tror (eller vi tror) att katten har fått Sandra-abstinens. Hon är helt craaazy totalt. Mer än vanligt alltså..
Näe nu hörrni alla nior, nu blire till att visa alla vad vi kan (y)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0