Suck..

Idag hade jag en lektion, och den började fem över halv ett. Jag var på skolan kvart över nio..
Både svenskan och mentorstiden var inställd p.g.a sjuk lärare, och det fanns tydligen ingen annan lärare som kunde ha oss -.- och det här är inte första gången vi har haft inställda lektioner.. Fast nu hade jag tur, eftersom Malin & Simon bor i stan numera så kunde jag gå hem dit. Fast Simon var redan på jobbet och Malin skulle iväg och jobba så fick jag sitta i lägenheten med katterna och titta på vänner :) sen efter skolan så drog jag och Malin på lindex, sen for jag hem och tog ett vaaaaarmt bad. Jag känner mig inte bättre, utan nu känner jag mig lite sämre igen, fast jag hostar inte lika mycket längre.. Tror jag..?
Imorron går jag lääänge, till tjugo i fem faktiskt.. Får se hur länge jag överlever, haha!
Men nu ska jag fortsätta plocka ihop på mitt rum lite, sen gosa med en ööövergo katt!

Over and out, peace! // Idaa

Dagens outfit


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0