Ont..

Min hals vägrar bli bättre, nu har den blivit sämre faktiskt.. Halsen känns uppsvälld och jag kan inte svälja längre, utan då känns det som att man sväljer glasbitar typ.. Och nu har jag fått en jobbig rethosta oxå.. Men bravo Ida, när ska jag få bli frisk då..?

Menmen, idag på skolan så började vi ju med den där håltimmen i princip. Jag satt på en bänk i ca en timme, Emilia hade lektion på Campus så hon kunde inte komma och underhålla mig. Men efter en liten stund satte jag mig vid några brudar från min klass, fina tjejer det där :) sen så checkade vi läget lite runt skolan. När det blev time for lunch så drog jag och Emilia ner på törners, vi åt en sallad och hade det allmänt mysigt :) tack för att du finns bruden! När jag kom hem så drog jag och mamma in till stan igen nästan på engång, skulle in till Malin. Vi käkade, sen så fikade vi lite saker till skolan. Sen när vi kom hem så blev jag så jääädrans trött, så jag la mig i sängen och somnade. Och nu nån timme senare så är jag fortfarande trött.. Hm, helt frisk är jag inte..
Imorron är det fredag, vilket innebär helg och jag och mamma åker neråt, först till Sandra i Sthlm, sen vidare ner till Gbg :) det ska bli kul, får hoppas att jag blir lite mer kry bara.. Och juste, imorron ska vi oxå fotas för elevkorten, haha, jag kommer se ut som ett hej kom och hjälp mig.. Och det värsta är att man ska ha det där fotot i tre år.. Haha, man kommer ju skämmas efter ett tag.. Men nu ska jag sätta mig i soffan och försöka äta jordgubbar!

Over and out, peace! // Idaa

Kommenterat av andra...
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hoppas att halsen blir bättre!

2010-08-29 @ 15:33:58
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket!

2010-08-30 @ 22:57:49
URL: http://idaamadeleine.blogg.se/

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0