Lost my voice..

Ja, det är sant. Jag har tappat rösten, IGEN!
Varje gång jag blir förkyld så sätter det sig på halsen totalt, så nu går jag och hostar hela tiden i princip, har svårt föratt svälja, låter som ett.. Ja, jag vetinte vad.. Och eftersom jag har hostat så mycket så har jag alldeles ont i typ axlarna, baksidan av nacken.. Ja, ont gör det iaf..

Igår drog jag, Malin och Emilia ner på stan. Men innan det så ville Malin äta nåt, så vi for upp till lillänge, vi satt där och skratta och försökte desperat att få tag i Emilia, och helt plötsligt så säger Malin nåt som gör att båda två börjar asgarva, och att garva när man äter är inte en bra kombination.. Kommer du ihåg det nu Malin? :p
Men iaf, jag hittade lite saker iaf :) kan ta kort på det lite senare kanske, om Malin kommer ihåg att ta med sig min kamera hem. Sen när vi kom hem så drog jag och mamma och hyrde film: Snabba Cash och Did You Know About The Morgans? Jag tittade bara på SC, sen la jag mig i sängen med en övergo katt..

Idag skulle ettorna, tvåorna och treorna i SPI vara uppe i spikbodarna, men det regnade och var kallt, så vi fick vara i sporthallen istället ;) tack! När jag kom hem ifrån skolan så la jag mig i soffan med katten i knät och båda två somnade nästan på engång.. Jag visste att jag var trött, men så trött?! :o Aja, lite sömn skadar inte..
Imorron börjar vi på riktigt, alltså, vi börjar med schemat imorron, och vi börjar med en feeeting håltimme typ. Från 09.25 till 12.40. Våran idrott är inställd.. Så vad ska man göra då..? Försöka hitta runt på skolan?
Och på fredag far kanske jag, mamma och Sandra till Göteborg :) vad vi ska göra där kan ni få tänka på ;)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0