Jädrans hals..

Det verkar som att min förkylning aldrig vill släppa, men jag har iaf fått tillbaka rösten. Fast nu hostar jag som en galning och är snorig.. Kul..
Menmen, jag och mamma kom hem från trippen inatt, vid typ tre tror jag att klockan var. Vi for aldrig ner till Göteborg för mamma tyckte det var en dålig idé eftersom jag var klen, så vi for till Stockholm, eller rättare sagt till Upplands Väsby. Där hämtade vi Snadran och sen for vi ner till Söderköping :) fast igår for vi tillbaka till Sthlm och drog in på Grönan :) och en sak som är säker är att jag ska aldrig mer åka extreme..
Idag blev det ingen skola för mig, eftersom min hals vill inte bli bättre, så jag har legat hemma hela dagen. Gjorde ett tappert försök till att hjälpa Malin med att sätta ihop en stol typ, haha. Sen då blev det middag hos mormor&morfar med släkten :) mysigt!
Näe nu hörrni, nu ska jag lägga mig i ett varmt bad i hopp om att bli bättre!

Over and out, peace! // Idaa


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0