Typ sjuk

Jag är typ sjuk , jag gick hem från skolan idag . Har galet ont i halsen , fryser och är öm i hela mej .. Jag får inte vara sjuk imorron , för då ska vi till trillevallen , och sen på eftermiddagen blire krematoriet med konfan .

Dagen började med so , fast kollade mest när småttingarna dansade , det var galet sött . Han som håller i våra danslektioner sa till dom : gå närmre varandra . Alla ba: NEEEJ !!
Haha , det var sött ;)
Sen var det engelska , vi skrev en uppsats som JoAnne ska ge till våran lärare som vi ska ha på nyheden . Gick sådär känns det som , jag har så sjukt dålig fantasi :o
Sen efter lunch så gick jag hem , kom hem vid typ halv ett , då gick jag och la mej i soffan och sov till typ halv sex . Galet kall var jag iaf .

Efter middagen så for jag och pappa till grönänge föratt hämta mina saker som jag ska ha imorron . Får hoppas att jag inte har feber , för annars ska det nog gå bra .


Jag är glad att båda tyckte samma sak .

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0