Soool

Vi har haft sol hela dagen , galet härligt :)

Dagen började med matte . Jag och linnéa höll på att dö efter vi hade gjort 69 uppgifter , vi började typ se dubbelt  :p
Sen var det musik , "rockens historia" . Efter det lunch , sen idrott . Vi åkte skidor i ungefär 2,5 timmar . Jag trodde att det skulle bli asa tråkigt , men det var faktiskt väldigt roligt . Fint och härligt väder , och perfekt sällskap :) Mer kunde jag inte begära :) Så kul vi hade . Och linnéa kom på ett väldigt bra namn för en brant backe som finns där ; "trosbacken".
Men galet trött blev jag . När jag kom hem så blev det städning , sen kollade jag lite på S.A.T.C the movie , sen duschade jag .

Imorron äre fredag vilket betyder helg , och i helgen blire åre :)

Robin Layton <3

Kommenterat av andra...
Postat av: Robin <3

Ida<3

2009-03-20 @ 19:46:24

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0