Majsemma & Majsida

Är med en efterlängtad emma :)
Och som vanligt så har vi suttit och skrattat åt allt , t.ex. majs :p haha .

Skolan har bestått av slöjd först , där jag hade glömt mitt broderi hemma så jag gjorde ett armband . Sen slöjd , där vi pratade om Buddha och vi avslutade den lektionen med meditering . Sen svenska , där vi enbart kollade på nyheter . Höll på att somna :p
Sen när jag och emilia gick hem så hade vi en väldigt .. Hmm .. Konstig humor . Man kan säga att det märks att emilia har varit förmycket med en viss ida .. :p haha .
När jag kom hem så hade jag och malin "party" enligt sile :p . Spelade faktiskt väldigt bra musik ..
Efter middagen for jag till emma :)

Adíoooos amigos !


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0