I lost my voice ..

Seriöst , jag har tappat min röst :o Låter som en kråka i nöd ! Jag har hostat förmycket ..

Väldigt härlig dag idag , slutade ett ;) Två timmar tidigare , lyx ;)
Började med matte , där jag och Sofie bara råååkade störa Linnéa när hon mediterade :p haha .
Sen var det ao , jag började renskriva . Sen var det teknik , där blev det inte så mycket gjort , bara föratt jag och Sofie vetinte vad vi ska göra xD Och så får vi typ inte göra något själv heller :o

När jag kom hem så gick jag ut med hunden lite . Haha , det är så roligt att se han springa och kasta sej i snön och bara vara allmänt lycklig :)
Och Pixel har varit ovanligt snäll med mej :o haha . Förutom igår natt . Hon sov uppe i min säng nere vid mina fötter , och eftersom jag bara hostar och är täppt i näsan så vaknar jag ett antal gånger . När jag vaknade en gång så ville jag sträcka på mej , och oops , där låg katten .
Som hämd så sätter hon klorna i min fot och börjar riva mej . Tack Pixel , tack .

Men nu ska jag nog gå och lägga mej .
Goodnight <3

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0