So ..

Har just gjort klart alla instuderingsfrågorna , yees ! Så nu väntar bara min fördjupning om Marie Antoinette .. Och min matte är nästan oxå klar , för jag och Linnéa hade tid över på mattelektionen så vi började med den . Då återstår engelskan , men där har jag veeerkligen ingen aning om vad jag ska skriva ..

Dagen har bestått av skolan , och äntligen blev jag klar med min affisch på bilden . Och appropå affisch , så fick jag en väääldigt fin affisch av Linnéa , 50 Cent & Eminem på den . Den ska jag försöka få upp på min dörr .. Det kan bli lite svårt , föratt det sitter en massa andra affischer där just nu ..
När jag kom hem satt jag mej vid tv:n .. Jippie . Satt där tills det var mat , sen så fixade pappa internet , bra !

Men nu ska jag kolla på när pappa spelar GH4 , ajdö !

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0