Det går bra nu ..

.. Sitter jag och lyssnar på . Äntligen har jag fått min efterlängtade Petter skiva :D

Idag så började dagen med idrott . Haha , jag höll på att ramla och bryta benen av mej :p  sen var det ao . Haha , Johans lektioner är alltid lika roliga ! Sen var det lunch . Efter det var det handledar tid . Ojoj , vi sitter ju bara och gnäller :p Och sen spårade allting ut , och det slutade med att alla kastade bollar på varann :p haha . Man kan ju lugnt säga att Johans lektioner är inte alltid så seriösa :p Sen var det spanska . Den timmen gick ovanligt segt :s
Sen blev det Willy:s med Sile . Och vi handlade ju inte mycket :p

Så snart blir det mat , sen ska jag åka till mamma och packa mina grejer .

Aja , allt för mej idag , Adjö

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0