25 Maj 2008 ..

.. For vi . Jag längtar så mycket tillbaka till Danmark , jag har aldrig att jag har haft så kul i hela mitt liv . Jag sitter här och tänker på alla galenskaper vi gjorde . När vi åkte buss i 16 timmar , men ändå hade vi kul , och när vi cyklade i ösregnet . När vi spelade volleyboll , och sen så jagade vi den som hade bollen . När vi dammsög upp alla spindlar , när vi gick upp halv sex på morgonen föratt få duscha i varmt vatten men ändå så fick vi inte det . När vi spelade brännboll mot dom vuxna . Och köpenhamn , och han utanför Nordea som ville att vi skulle följa med hem till honom en-och-en . Och när vi var på tivolit . Oj vad roligt vi hade . Jag skulle kunna göra vad som helst föratt få åka tillbaka dit och göra allt som vi gjorde . DANMARK 2008 - EN VECKA MAN INTE GLÖMMER !
Min klass är iaf bäst <3

Jag älskar min Robin oxå <3


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0