Jaha .. Vilken tråkigt rubrik det kunde bli då

Skoldagen idag var varit bra , tills vårat klassråd . Ursäkta mej , men min klass klagar enbart , och vi kan inte slutföra något .. Aja , jag tänker inte gå omkring och sura över det ..

När jag kom hem efter skolan så blev det städning på mitt rum .. Det behövdes kan jag erkänna . Sen blev det packning , för sen bär det av hem till mor .
Det är dessutom dans ikväll :D Jiippiiee !

Har just fått reda på att vi har en sjukling här hemma , nämnligen pappa . Så nu får jag inte vara uppi honom , för jag har inte tid att bli mej förkyld än vad jag redan är ..

På lördag bär det av ! Ac/Dc på söndag , fatta kul :D
Och även att Robin fyller år då :)

Men nu borde jag gå , ska med bussen snart . Så adjö !

Kommenterat av andra...
Postat av: Robin <3

HAHAHAHA på våra klassråd säger ingen ingenting så vi blir klara på typ 5 min med våra klassråd haha



Älskar dig Ida :) <3

2009-02-16 @ 21:14:31
Postat av: ida

älskar dej med robin :) <33

2009-02-16 @ 21:29:57

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0