Över

Då var praoen avklarat , har varit en rolig vecka , men ändå tråkigt för ibland fanns det inget att göra .
Idag har jag och Evelina varit på Ava Garden istället för på Amaryllis . När vi kom dit så var det ingen där , så då la vi oss i soffan och spelade spel på våra mobiler ;) haha . Sen när mamma kom dit så fixade vi med dukningen , sen så gjorde vi rispåsar . Innan vi började så var det 52 st , när vi var klar 109 st !!! Jag gjorde ett glädjeskutt när allt var klart . Efter det så visste vi inte vad vi skulle göra , så då satt vi oss och spelade fia med knuff ;) Det blev faktiskt oavgjort .
Ikväll blire middag på Ava . Det kommer bli kul att få träffa alla :)
Imorron äre lördag , vilket betyder bröllop för Thomas och Elin :D jippie . Och det betyder en månad för mej och Emilia , "förlovad" :D

Men jag tror att jag borde gå och göra mej iordning nu . Tjiing tjiing

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0