Jobbig morgon!

Inatt när jag sov så råkade jag dra ut mitt nässmycke, såatt jag fick panik när jag vaknade. Sprang ut till pappa som bara garva när jag berättade. Men iaf, han hjälpte mig att leta.. Den fanns ingenstans! Den var helt borta ;o
Ännu mer panik, tänkte bara oh shit. Nu har ju det växt igen.. Sprang ner till Malin & frågade om hon hade nåt smycke kvar, men nej det hade hon inte. Typiskt.. Sprang upp & rotade runt i mina lådor efter ett gammalt örhänge, som tur så hittade jag ett. Men då var den konstig & förstor, så vi var tvungen att fixa till den.. Men när jag väl skulle sätta tillbaka örhänget så gick det inte. Hjälp, ingenvuxet... Panik totalt, stod typ & skrek i hallen för det gjorde så ont när jag skulle trycka igenom.. Men så fick jag så bråttom för klockan var så mycket, så jag tog med mig smycket till skolan, sprang upp till toaletterna & försökte trycka igenom.. Emilia stod & ojade sig över vad jag höll på mig, & jag trodde att hon skulle spy.. & då sa jag till henne att om du gör sådär så gör det bara ondare på mig, haha. Men envis som jag är så fick jag igenom det :D fast nu är min näsa typ helt mörbultad..


Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0