Oops ..

Ojj , nu har jag inte skrivit på länge igen . Har helt enkelt inte orkat .

En väldigt kort författning om tiden som har gått :
for upp till stugan i torsdags , ett äventyr att ta sej dit med skotern .
Skinande sol på fredag och lördag , satt och glassade i solen .
Söndag inte lika fint väder , satt inne i stugan typ hela dagen .
Måndag fikade vi i skalbodarna , sen for vi hem .
Tisdag hjälpt till att packa upp saker i krokom hela dagen . Mycket skratt :)

Nej , nu vill jag att Emilia ska ta och komma hem . Har inte träffat henne på en vecka :o reckord tror jag .
Men jag hoppas på att jag får träffa henne på torsdag , annars blire på fredag :)

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0