Da school

I'm sitting on da school ;D haha . Fick ett litet fnatt där .
Skolan så här långt har bestått av matte som första lektion , sen på våran andra lektion skulle vi ha haft hk/musik , men vi hade svenska istället , och fikade ;-)
Så nu har vi nyss ätit lunch , sådär mycket har inte jag skrattat på lääänge , tack flickor :D <3
Så nu efter rasten har vi språk , kommer få reda på provet . Gick väldigt bra på engelskaprovet och engelskauppgiften :)
Och sista lektion ska vi ha idrott , för typ första gången så längtar jag . För vi ska spela fotboll   och brännboll :D Okej , jag längtar inte till fotbollen , men väldigt mycket till brännbollen :D

När jag kommer hem vet jag ej vad jag ska göra xD Kanske åka till katten ? Aja , får se .

Även ett stort tack till Malin Veronica Olofsson som är min räddare i nöden :D

Men nu börjar vi , så jag måste draaa . Seeyaa !

Kommenterat av andra...
Postat av: johan larsson

vilket spanskaprov? :p de där vi gjorde förlängesen? :)

2009-04-23 @ 20:20:14
Postat av: till johan

aa , precis :)

men vi fick ju inte reda på det x>

2009-04-24 @ 18:50:33
Postat av: Anonym

Orka skolan!! :D

2009-05-24 @ 19:27:33

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0