Helgen som varit

Sådär så var det måndag igen! Så vad har jag gjort i helgen då? Umgåtts med världens bästa familj. Sandra kom hit i torsdagskväll, vi drack en kopp te och tittade på tv medan vi väntade på Malin. I fredags åkte vi hem till Dvärsätt och första stoppet blev hos Anders där även mormor och morfar var. Sedan åkte vi till farmor och farfar, sedan åkte vi till mormor och morfar, käkade middag där. Sista stoppet blev hos Benny, en snabbsväng. I lördags så hängde jag och Sandra en stund här innan hon och Dan åkte till Dans pappa, sedan for vi till Dvärsätt, käkade middag där då också, grillat. Efter det så for jag, Malin, Tindra och Nike till Maxi för att handla gotta, sedan for vi åkte vi omkring lite, hamnade tillslut vid Frösöberget en liten stund. Min plan var att jag skulle sova en stund vid 22, för jag skulle jobba natt, men då var jag alldeles för speedad. Kom hem vid 23 och då var det ingen mening att försöka sova eftersom jag började jobba kl 01. Det var ett lugnt pass, folk kom stötvis och vi fick bort köerna rätt fort. Skulle egentligen slutat 04, men vi var tvungen att jobba över, så var hemma ungefär 05 och då var det hopp i säng på en gång, somnade runt 05:30. Ställde klockan på 11 eftersom jag inte ville sova bort hela dagen och eftersom Sandra skulle åka hem. Gick en vända på stan igår och sedan for jag hem till Dvärsätt. Så man kan säga att jag har spenderat hela helgen där, mått gott helt enkelt.
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0