Promenad

Såhär ser min och Malins promenad ut som vi tog igår. 4,29 km och ungefär 48 minuter. Rätt kallt, så det var skönt att komma in igen och ta sig en kopp te och sätta sig i soffan under filten. Men rätt skönt att ha gått en promenad då jag har satt still nästan hela dagen igår. Var ut till Golfen och stökade på där ute lite med schema och gå igenom lite kontorsmaterial. Nu tycker jag att golfsäsongen 2015 på Sandnäset GK kan dra igång så vi får inviga nya klubbhuset!
 
Vad står på schemat idag då? Ingenting. Funderar på om jag ska ta med mig termosmuggen och sätta mig nere i Badhusparken, eller om jag kommer bara frysa. Det är värt att undersöka det.
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0