Long time no see

Hoppsan, här var det tomt..
 
Helgen har spenderats i Fisksjön. Åkte upp i torsdags med pappa och Sile, i fredags kom Kim och Tomas upp. Har tagit det väldigt lugnt hela helgen. I lördags så for vi en sväng till Slängflobuan och till Klingervattnet. Busat med Axa ett x antal gånger.
Igår fyllde Tomas år, så det blev god mat och god tårta där. 
 
 
Eftersom jag har bestämt mig för att ta ett studieuppehåll så gör inte jag så mycket just nu. Känns som att jag snart börjar klättra på väggarna. Finns inte mycket rutiner.. Börjar gå på schema på golfen i mitten/slutet av april, jag hoppas att tiden går fort..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0