Stockholm

Spenderade ju helgen i Stockholm. Jag och Malin landade strax innan två, tog Arlanda Express in till stan, mötte upp Sandra, käkade, gick runt lite på stan. Åkte ut till Väsby, spelade lite TP. En lugn kväll. I lördags så var vi ute i Barkaby, gick ett varv på ikea, det är saker nu i efterhand som jag ångrar att jag inte kollade efter... Sen gick jag in på Nike Outlet, blev ledsen i ögat och gick därifrån. Haha! Kände att pengarna inte riktigt fanns till att gå lös där inne. På kvällen så åkte vi till Hamburger Börs, där åt vi gooood middag, och kollade på Viva la Pop med Orup. Fastän jag inte lyssnar på Orup så var det väldigt bra! Igår så tog vi en långfrukost, och sedan åkte vi ut till Steninge Slott, där fikade vi och kollade lite på utförsäljningen, sedan åkte jag, mamma, Malin och Rolf hem.
Idag? Varit en sväng på gymmet, känner inte att jag kan pusha mig själv särskilt mycket än, halsen är inte okej än..
Nu? Tittar på Paradise Hotel och letar efter ett par nya gymskor. Borde gå och lägga mig, ska upp tidigt imorron och gå på en gästföreläsning. Han som ska föreläsa är länspolismästare här i Östersund, det kommer nog bli intressant!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0