Kinamat

Idag så var jag på en gästföreläsning på skolan, det var en man som var ifrån räddningstjänsten här i Jämtland. Han har varit brandman i flera år och är nu teamchef. En jätteintressant föreläsning, verkligen!
Efter skolan så kom Emilia, Sofie och Linnéa hit, även Linnéas hund. Beställde hem mat ifrån Eastern Palace och snackade lite skit ;) haha! Var även med Emma en liten stund, alltid lika mysigt att få vara med den glädjespridaren. 
Varken Ceasar eller Ville blev inte särskilt lycklig över att Linnéa hade med sig sin hund; Ceasar var snabb under sängen och Ville gjorde sig stor och spottade och fräste, haha. 
Det har blivit något konstigt med min rygg, har ont i högra sidan, uppe vid skuldran, har haft så hela veckan nu och det gör så att jag har svårt att sova, somnar sent, vaknar tidigt. Burkar kunna somna om, men då kliver jag upp rätt sent. Det har gått rätt bra på gymmet ändå, jag är ju så pass uppvärmd i hela kroppen. Har känt av ryggen, så har inte kunnat puschat mig själv så mycket som jag skulle vilja. Få be någon att ge mig massage så kanske det ordnar sig!
Nä, nu ska jag lägga mig och läsa och se om jag kan somna!

Kommenterat av andra...
Postat av: Helen

Kul med bra föreläsning! Vem var Åre-brandmannen? C Blom kanske?
Kul med finfrämmat xå :-)

2014-10-15 @ 10:55:56
URL: http://helensvardag.blogg.se

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0