Helgen som gått

Jaha, en ny vecka och jag är sjuk. Har feber, kräktes även imorse, men inga fler gånger. Har sovit verkligen hela dagen, det var inte förrän för två timmar sen som jag åt något för första gången idag. Grabbarna har varit jättegosiga, de har legat hos mig hela dagen och kurrat. 
Helgen som gått då? Det har varit en riktig mys-med-familjen-helg. I fredags så firade vi Elin som fyllde år, i lördags så bjöd mamma på middag i Ytterån, och igår så tog jag, mamma och Lex en lång och skön morgonpromenad innan frukosten. Lite drygt två timmar och 8,24 km. Lite småkallt, men jätteskönt att ha gjort det och få gå in och ta en kopp te. Åkte till Dvärsätt på eftermiddagen, mådde gott hos momma och moffa, även Anders, Joel och Emma var där. Alltid bra med sånna här familjehelger.
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0