Trötter

Haft en sån där natt då sömen har varit helt crazy in the coconut. Tog ett tag innan jag somnade, låg och vred och vände på mig. Vaknade tidigt, eller ja, inte jättetidigt egentligen. Halv åtta slog jag upp ögonen. Åt precis frukost; risentas müsli, med en kopp te. Mhmmm. Sitter nu och pluggar, vill skicka in den här nedrans hemtentan nu.. Vid tolv drar jag till gymmet med Madde, idag blir det rumpa och mage. Tror att det var mage iaf... Well well. Sedan drar jag in till stan för att vara med på besiktningen av nya lägenheten och sedan skriva på för att få nycklarna. Sen ni, sen börjar vi flytta. Wihoo! Har en hel trupp som ska hjälpa oss idag, mamma, Anders och Hanna. Desto snabbare vi är ute ifrån Frösön, desto bättre är det. Och ikväll, blir det vinkväll med Madde♥. Jag borde åka till djursjukhuset imorron för att se om dom har någon tid för kastrering snart. Det börjar närma sig nu, iaf för Ville. Helst så skulle jag vilja kastrera både VIlle och Ceasar samtidigt, men tror inte att det kommer gå.. Ville är ju faktiskt lite äldre än Ceasar, och han börjar visa att det är dags...
Nä, nu borde jag gå tillbaka till tentan.. So long!

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0