Ledig

Blev ledig idag också. Jobbar bara onsdag, lördag och söndag. Lite segt att jobba lördag och söndag för det var inte min helg ifrån början. Menmen, någon måste ju sitta där. Det är ju ganska najs med pengar, men det är väldigt skönt att få vara lite ledig i sommar. I helgen har jag hängt i Dvärsätt, har busat med Axa. Har även varit i Ytterån en stund, blev bjuden på middag, grillat. Mhmm! Imorron kommer Madde hem, äntligen. På torsdag börjar Yran, och ska faktiskt gå 3dagars i år. Ganska dyrt, ungefär 1300kr, men känner att det är något jag vill så jag tänker spendera pengar på det. 
Jag har fortfarande inte burit ner sakerna till förrådet. Inte bra, det ser stökigt ut. Förstår inte hur svårt det ska vara, haha..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0