Hard work work

Jobbade i helgen, och kollade på brännboll i lördags, och sedan var det middag på Hägra. Gick hem ganska tidigt dock. Jobb idag också, i +29 grader. Hade AC:n igång för fullt, alla fönster jag kunde öppna, öppnade jag. Varmt ändå. Man blir väldigt lätt slö i huvudet då, och är inte alltid på topp.. Menmen! Det gäller att dricka mycket vatten så man orkar.
 
Arg och frustrerad är jag. Hur en människa kan vara så vidrig, hur en människa kan vara så otroligt pinsam och inte kunna betee sig som den vuxna människa denne är. Hur man kan gå på en människa på det där sättet? Pinsam är du, jag hoppas att du får det du förtjänar.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0