En helg i Ytterån

I torsdags så var jag och Anders på handledarkursen för körkort, och idag fick jag ett mms av honom att han har fått sitt handledartillstånd, tjohoo! Nu kan jag sätta igång. Ska bara skriva in mig nu på körskolan så jag kan få ut mina böcker. Efter kursen så åkte jag till Ytterån för att vara hund- och kattvakt. Kom hem för ungefär en timme sen. Jag har inte gjort så mycket, sett till att Ceasar och Ville inte har rivit stället.Varken Lex eller Pixel var särskilt lycklig över deras närvaro. Lex tycker att dom är lite läskig (dom är ju små och har vassa klor) och Pixel bara fräste åt dom, och var allmänt sur. Hade även sällskap av Alexander som åkte tillbaka till Uppsala igår.
Imorron ska jag iväg på gymmet för första gången, med Madde. Hon kommer köra ihjäl mig... Ska även på skolan imorron, så jag kanske borde göra mig iordning för att gå och lägga mig..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0