Överraskning

I tisdags så for jag och Malin ner till Stockholm; vi skulle överraska Sandra eftersom hon fyllde år i onsdags. Sandra hade ingen aning om att vi var där, och vi höll på att skrämma livet ur henne när vi hoppade fram från köket när hon kom hem från jobbet. Det blev en kortvisit för mig och Malin, då vi åkte hem redan i onsdags, hann träffa Sandra och Dan en stund när de kom hem från jobbet, för vi tog det sena flyget hem. Igår firade vi Elin som fyllde år, fick god mat och god efterrätt. Igår var jag även till Jämtkatten (ett katthem här i stan). Jag ska nog börja vara där (for free), fick nykeln dit, så jag får gå dit lite tidigare än vad hon som jag träffade igår kommer vara. Så ska väl gå dit om en stund. Ni förstår att jag kommer vara i paradise va?
 
Fick champange av Sandra och Dan
 
 
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0