Gamla gubbar

Jag blir bara mer och mer förkyld för varje dag som går. Har svårt att sova för att jag är väldigt täppt i näsan, och nässpray funkar inte riktigt längre (har använt det hela sommaren, så har nog blivit beroende, så just nu så hjälper det inte så mycket..) och det börjar sätta sig på halsen, som vanligt? Aja, nog med gnällandet. 
I helgen var Sandra hemma, så jag var i Ytterån. Så så hann jag med att stilla min katt-, mamma- och systerabstinens. Jag har också jobbat i helgen, varit på Handlarn. Det var ganska lugnt, inte så mycket mat faktiskt. Igår var jag ner på stan med min fina Madde. Vi hade behövligt deeptalk över en kaffe, sen var vi nog in på alla klädbutiker som finns här. Haha.. 
Här hemma behövs det städas lite, ska dessutom bära ner lite sommarkläder och skor ner till förrådet. Men först måste jag börja titta på min tenta..... Kursen jag har just nu är indelad i fyra olika delkurser, så nu ska jag tenta av första delkursen. När jag kollade lite på den igår så förstod jag ungefär ingenting. Den verkade vara väldigt svår. Uäk.. Så nu; sätta igång lite musik och försvinna i gamla gubbars teorier om sociologi....

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0