Besvikelse

Jag är ganska besviken på Nelly.se och deras system. Jag beställde ju hem en klänning, min balklänning, men den var för liten så jag behövde en större storlek. Men jag får inte skicka tillbaka den och få samma klänning fast i en större storlek. Jag måste skicka tillbaka den, vänta i 14 dagar innan de behandlar min faktura, sedan vänta ytterligare 10 dagar innan jag får tillbaka mina pengar, för att SEN göra en ny beställning och vänta 1-3 dagar för att få klänningen igen. Vad är det för system? Nu finns inte min klänning kvar i min storlek. Tack Nelly, nu måste jag hitta en annan. Besviken och irriterad är de rätta orden för att förklara mitt humör just nu.

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0