Regn.. och lite mer regn..

Lets see, vad har jag gjort hittills idag? Jag har snurrat på stolen så jag blev yr, och jag har jagat en fluga. Som ni kanske förstår så finns det inte så mycket att göra när man jobbar i receptionen på en golfbana när det regnar. Det har regnat konstant sen jag vaknade imorse, och det ska regna hela dagen. Så jag gissar på att jag kommer fortsätta snurra på stolen och stirra ut genom fönstret.
På torsdag åker jag till Turkiet. Japp, ni läste rätt. Jag åker till Turkiet med mamma och Malin, blir borta i en vecka. Förstår ni hur skönt det ska bli? Ladda lite krafter inför hösten.
 
Nä, om man kanske ska ta och städa lite här i baracken..

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0