På andra tankar

Jag gör det mesta för att komma på andra tankar just nu, och det som hjälper mest är att få vara med Lex och Pixel. Men eftersom jag inte är hos mamma så mycket längre (väldigt tråkigt..) eftersom jag jobbar här i Dvärsätt så är det lite svårt att åka emellan eftersom jag inte har något körkort än... så är det kameran som hjälper. Fick ett presentkort på en systemkamera av världens finaste familj i studentpresent. Jag beställde hem en Nikon D3100: en jätteenkel kamera som är lätt och inte för stor. Den är händig helt enkel. Just nu fotar jag allt som kommer i min väg ungefär. Det får mig på andra tankar. Den jag tycker om att fota mest är Lex, för han verkligen sträcker på sig när jag tar fram kameran. Han kan vara huuur busig som helst, men så fort att jag tar fram kameran och ber han sätta sig, då sätter han sig och sitter still tills att jag säger annat. Det är jättekul! Och han är ju så snygg..
 
 
Att ta kort på Joel när han är som gladast tycker jag också om. När han skrattar, då kan man inte göra något annat än att le♥
 
 
 
 

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0