Ladda om krafterna

Jag ska plugga till hösten igen. Jag kom in på Risk- och Krishanteringsprogramet på Mittuniversitetet i Östersund. Ska jag vara ärlig så är det lite blandade känslor att börja plugga igen. Det känns roligt att veta att jag kom in, att jag vet vad jag gör till hösten. Men jag är även rädd för att jag kaaanske inte kommer palla helt och hållet, men har även känslan att jag inte kommer hitta motivationen till att börja plugga sen. Så jag har bestämt mig för att tacka ja till plasten och känna efter. Eftersom det här är något jag har valt själv så finns motivationen nog där, bara jag känner efter. Så just nu så letar jag efter en lägenhet i stan, känner att jag inte orkar sitta och åka fram och tillbaka mellan stan och Dvärsätt/Ytterån. Så vi får väl se helt enkelt vad som händer till hösten.

Kommenterat av andra...
Postat av: Helen

Det gör du alldeles rätt i Ida. Att tacka 'ja' alltså. Känns det inte rätt kan du alltid ångra dig längre fram. Kram från stolta mamman

2013-08-08 @ 19:44:21
URL: http://helensvardag.blogg.se
Postat av: Elin

Spännande Ida!!! Kram!

2013-08-09 @ 00:24:29

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0