En helg i Fisksjön

Denna helg har spenderats i Fisksjön med min kära Alexander. Vi har tjockat oss med det mesta som är gott, igår efter middagen kunde jag knappt resa på mig. Behöver jag säga att det var gott?
Sitter just nu och kollar på ett program som handlar om vilda djur. Vet inte vad det heter, men det är väldigt intressant faktiskt. Ska nog snart gå och duscha, mitt hår luktar inte så gott efter att ha suttit framför elden, men mysigt var det. Vi grillade marshmallows, behöver jag säga att det oxå vara gott?
 
Något har oxå hänt med mitt hår, jag är mörkhårig. Okej, jag är ju vanligtvis mörkhårig eftersom jag är brunett, men nu är jag MÖRKhårig. Med mammas hjälp så tog jag och färgade håret i torsdags, lite ovant är det allt.
 
Denna färg är mitt hår nu

Kommenterat av andra...

Här kan du lämna ditt avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte visas i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0